مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک
مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک

مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک


Platinum Fashion Mall Bangkok

مرکز خرید پلانتیوم بانکوک یکی از بزرگترین مراکز خرید بانکوک میباشد که درخیابان شلوغ پتچابوری قراردارد. این فروشگاه که بعضی اوقات به نام پراتینوم(Pratinum)، نیز شناخته می شود یکی از مراکز خریدارزان قیمت با آخرین مدهای لباس در بانکوک است.اگر تمایل دارید تا ازمراکز خرید تایلند خرید کنید در تور تایلند ما شرکت کنیدو ما این مرکز خرید با ویژگی های منحصر به فرد را به شما پیشنهاد میکنیم.

thailand20.com

در حالیکه نمای خارجی پرنور و نقره فام این فروشگاه، بازدیدکنندگان را وسوسه می کند که نگاهی گذرا به فوشگاه بیاندازند ولی در داخل پنج طبقه مغازه ها و غرفه هایی وجود دارد که به فروش لباس ، تی شرت و لباس فرم دانشگاه با قیمتی ارزان می پردازند. جای تعجبی ندارد که بسیاری از عمده فروشان از سراسر دنیا برای خرید اجناس استوک و یا خارج از فصل به این فروشگاه مراجعه می کنند.این مرکز خرید عظیم در 6 طبقه ساخته شده است و  منبع مغازه های خرده فروشی در خیابان های بانکوک بوده و از خیابان خائو سام تا میدان سیام کشیده شده است. با وجود بیش از 1300 مغازه شما حدود 4 ساعت وقت نیاز دارید.

thailand20.com

در داخل این مجموعه فروشگاهی انواع فروشگاه و مغازه های چرم, لباس, ساعت, هدایا و سایر اقلام مورد نیاز مسافران موجود می باشد. در مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک تایلند ، می توانید از رستورانهای خوب این مجموعه ، در طبقه چهارم استفاده کنید. اگر هوس فست فود یا نوشیدن قهوه هم کردید ، می توانید سری به طبقه پنجم بزنید .از امکانات این مرکز می توان به پارکینگی با گنجایش 1500 خودرو ، سرویس بهداشتی در هر طبقه، یک رستوران بزرگ در فضای باز، تهویه مرکز ی و راهروهای بزرگ اشاره کرد.اگر از این مرکز زیاد خرید می کنید، گرفتن تخفیف را فراموش نکنید ، مثلا اگر قیمت یک تی شرت 250 بات بود،  به ازای خرید 3 تی شرت 500 بات  بپردازید.

thailand20.com

 

ساعت کار 10 صبح تا 10 شب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مراکز خرید بانکوک , مراکز خرید تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی